2011年12月9日星期五

歐債危機的受害者

歐債危機相信不久將來會令西方社會改革
人民的生活也會改變
我覺得現在的資本主義最終的結果
就是小數聰明人侵略大多數平凡人的利益
地球大哥大只能得一國(少數人)
歐洲不可以印刷銀紙花費
那麼以後歐洲人會多勞動,多生產,少了享受
現今的中國并不富強,之前的勞動工作也會減少,因為少了消費者
世界一體化,長遠中國面對的問題不比歐洲小
院長的結論
中國也是歐債危機的受害者



8 則留言:

  1. 恆指今天下跌了521點
    相信16200是底部的
    可以在19000之下
    今日又是一個入貨時機

    回覆刪除
  2. 院長,
    唔知呢個Logic通唔通:
    而家跟本冇方向,
    你話HSI係頭肩底見底又得(看升),
    你話係一浪低一浪又得 (看趺),
    一切看又冇 breaking news,
    見倒有D Blog 話見底、已入貨,
    又有D Blog 話低處未見低,
    覺得2個方向都冇錯、消息主導,
    輸贏睇運氣....冇人知聽日有乜方向的消息。
    請賜教!
    勁鐘意D U-tube 連結。
    傻Q

    回覆刪除
  3. 我覺得中國問題有可能甚至比歐美更嚴重, 始終財技不如人, 人家聯成一線對付中國. A 股近日遠弱於歐美股市, 資金可能已逐漸徹出.

    回覆刪除
  4. 我的風險評估8成
    恆指短期16200應該見到底了
    另外達人兄
    中國的確正在轉形中
    一些中國制造股我們要小心
    反而中國的基建電力運輸我睇好

    回覆刪除
  5. 早排睇書話中國將會建大型電網, 我地國內廠也成日錯峰要停電, 可能真的需要攪好個電網, 這方面可能有機遇

    回覆刪除
  6. 題外話:
    我有個係大陸做呢方面野既舅父講,年尾呢2個月未洗晒錢的會盡量開多d項目,唔係今年多左錢係到無用下年果d budget就會少左。

    唔知會唔會有炒作呢XD

    回覆刪除
  7. 同意, 其實澳門政府也一樣 (各國政府應該都大致相同), 今年批出的 buget 一定要在今年內用完, 如果用不完, 上頭會話你下一年可能不用花那麼多錢, 所以下一年會 cut budget, budget 一旦 cut 左好難再加得返.

    回覆刪除
  8. 公共股,電力,電信,鐵路我比較看好
    小心汽車股

    回覆刪除

指數走勢圖

恆生指數 HSI............................國企指數 HSCEI............................上証指數